Algemeen
-
De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beautybyaim en cliënt, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.
Inspanningen schoonheidssalon
-
Beautybyaim zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
-
De client zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling, tijdig aan Beautybyaim worden verteld.
-
Beautybyaim is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat cliënt onjuiste en/of onvolledige gegevens heeft verstrekt.
-
Beautybyaim zal cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
Afspraken
-
Cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk achtenveertig uur voorafgaande aan de afspraak aan Beautybyaim melden anders word er vijftig procent in rekening gebracht. Binnen 24 uur van te voren zal er honderd procent in rekening worden gebracht.
-
Indien cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Beautybyaim de gehele vergoeding voor de afgesproken behandeling aan cliënt in rekening brengen.
-
Indien cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de Beautybyaim verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan cliënt in rekening brengen.
-
Indien cliënt meer dan vijftien minuten na de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de Beautybyaim gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan cliënt in rekening brengen.
-
Voor sommige (lange) behandelingen vraagt Beautybyaim een aabetaling van vijftig procent. Dit omdat er 1,5-2 uur de tijd wordt ingepland voor de cliënt en Beautybyaim anders bij niet tijdig annuleren met gaten zitten. De aanbetaling wordt verrekend op de afspraak. Aanbetalingen worden in geen enkel geval terugbetaald. Wel kan deze bij optijd annuleren gebruikt worden voor een nieuwe afspraak.
-
Beautybyaim moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan cliënt melden.
Persoonsgegevens & privacy
-
Cliënt voorziet Beautybyaim vóór of bij aanvang van de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
-
Beautybyaim vewerkt de persoonlijke gegevens van cliënt conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
-
De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
-
De schoonheidssalon zal gegevens van cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
Betaling
-
Beautybyaim vermeldt alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar in de salon.
-
De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
-
Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
-
Cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.
-
Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en of fouten.
Aansprakelijkheid
-
Beautybyaim is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ten gevolge van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden, vrijetijdsbesteding.
-
Beautybyaim is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die cliënt heeft meegebracht naar de salon.
Klachten
-
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking zowel mondeling als schriftelijk gemeld worden aan Beautybyaim.
-
Beautybyaim zal klager binnen twee weken adequaat antwoord geven. En zal binnen zes weken een beslissing nemen.
-
Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Beautybyaim in eerste instantie de mogelijkheid onderzoeken of de behandeling opnieuw kan worden verricht zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar maakt.
-
Indien een klacht over de producten gegrond is zal Beautybyaim het aankoopbedrag van de producten gedeeltelijk of helemaal vergoeden.
-
Indien Beautybyaim en de klager niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de geschillencommissie van de brancheorganisatie.
Garantie
-
Beautybyaim geeft de cliënt een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten. Cliënt wordt vooraf in kennis gesteld door Beautybyaim over het te verwachten resultaat van de behandeling en de tijdsduur van het effect van de behandeling en /of producten.
-
Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
-
De garantie vervalt indien:
-
De cliënt andere producten dan door Beautybyaim geadviseerde producten heeft gebruikt;
-
De cliënt de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd;
-
De cliënt het advies om medische hulp te zoeken niet binnen vijf werkdagen heeft opgevolgd;
-
De cliënt de producten niet volgens het advies van Beautybyaim heeft gebruikt;
-
De cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
​
Geheimhouding
-
Beautybyaim is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
-
Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
-
De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak van Beautybyaim verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Specialisatie
-
Afhankelijk van uw zorgverzekeraar en de polisvoorwaarden wordt een aantal behandelingen door hen geheel of gedeeltelijk vergoed.
-
De cliënt betaalt het gehele honorarium van de behandeling aan Beautybyaim.
-
Beautybyaim zorgt voor een factuur met daarop de juiste informatie voor de zorgverzekeraar.
-
De cliënt is zelf verantwoordelijk voor het indienen van de declaratie bij de zorgverzekeraar.
-
De cliënt dient zelf rekening te houden met het eigen risico bedrag van hun zorgverzekeraar.
-
Beautybyaim is op geen enkele manier verantwoordelijk voor het verder afhandelen van de declaratie aan de zorgverzekeraar.
Behoorlijk gedrag
-
De cliënt behoort zich in de salon te gedragen volgens algemeen aanvaarde gedragsnormen.
-
Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Beautybyaim het recht de cliënt de toegang tot de salon te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
-
Bij Beautybyaim wordt gewerkt volgens de hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten.
-
Er wordt van de cliënt verwacht dat zij zich houden aan de persoonlijke hygiëne regels van de HAM code van schoonheidsspecialisten. ​
​
Recht
-
Op elke overeenkomst tussen Beautybyaim en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
-
De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Beautybyaim en zijn ook in de salon beschikbaar.
-
Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van de algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend.
4.Van toepassing is steeds de laatst gepubliceerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst